ÀLBUM DE FOTOS DELS GOSSETS DEL REFUGI EN ADOPCIÓ:

Vols adoptar un gos? Mira aquest àlbum amb les fotos dels gossos que hi ha al refugi esperant trobar una llar:

20 oct 2010

PIBE necessita un final feliç -ADOPTAT








ADOPTAT!
Hola, em dic PIBE i em quedo sense casa. La meva propietària no em pot cuidar més i busco algú que m’adopti i m’estimi per tota la vida. Jo sóc una barreja de pòinter i peso 17 kg. He viscut sempre en un pis, sóc bo, carinyós, tranquil a casa i juganer al parc. Tinc 4 anys i sóc un masclet molt eixerit. Si m’adoptes prometo estimar-te i fer-te molta companyia, sóc un amic fantàstic!
Si vols conèixer-me pots trucar al 606.99.85.79/ 606.16.32.16 / lauralores@hotmail.com
M’entregaran amb contracte d’adopció, esterilitzat, xipat, desparasitat i vacunat.

No hay comentarios: