ÀLBUM DE FOTOS DELS GOSSETS DEL REFUGI EN ADOPCIÓ:

Vols adoptar un gos? Mira aquest àlbum amb les fotos dels gossos que hi ha al refugi esperant trobar una llar:

19 sept 2010

La segona oportunitat de la WENDY




Hola, em dic Wendy i sóc una Yorkshire Toy d’avançada edat. Jo em pensava que al ser de raça mai m’abandonarien. Jo em pensava que les vegades que m’han fet criar ho feien perquè m’estimaven. També em pensava que vivia en un món sense crueltat però no és així. Aquest estiu, un dia em vaig despertar en una gàbia, rodejada de gossos més grans que jo els quals em bordaven i fins i tot em mossegaven. Vaig creure que era un malson però el malson es va allargar un mes. Durant l’estància a la gossera Municipal em vaig aprimar més d’un quilo, estava aterrada , vaig rebre mossegades les quals fins i tot em van fer una úlcera a l’ull. Però un bon dia, es van fixar amb mi.... Em van treure d’aquella gàbia i em van oferir una llar. Em van explicar que em recuperarien, cuidarien molt i em trobarien una llar on m’estimessin per sempre més. I així ha estat; ara ja tinc casa! Estic contenta, encara em trobo estranya però sé que aviat oblidaré totes les pors passades i podré jugar amb el meu nou germà Leo. Gràcies a tots els que heu lluitat per mi i heu fet això possible.
L’abandonament no entén de raça, mida o sexe. Si vols evitar que altres gossos pateixin la història de la Wendy pots, és molt fàcil: NO COMPRIS, ESTERILITZA I MAI L’ABANDONIS.






1 comentario:

Anónimo dijo...

Hola!!! Que bonic, m´he emocionat...pobreta meva si ha patit ella....D´ara cap endevant li espera una nova vida plena d´amor , de respecte i de cures.Poc a poc está agafant confiança amb nosaltres,ja ha trobat el seu puesto al llit,dormim tots quatre junts,ja es una mes de la familia.Una abraçada!