ÀLBUM DE FOTOS DELS GOSSETS DEL REFUGI EN ADOPCIÓ:

Vols adoptar un gos? Mira aquest àlbum amb les fotos dels gossos que hi ha al refugi esperant trobar una llar:

18 nov 2011

Taison, et mereixes una segona oportunitat




JA ESTÀ ADOPTAT!
Hola! Em dic Taison, sóc una barreja de pastor alemany de talla gran d'un any i mig. Vaig ser abandonat quan només tenia uns mesos de vida i una parella d'humans van decidir portar-me a casa prometent-me que no passaria més misèria. Però la promesa no es va realitzar i al poc de tenir una casa la meva família adoptiva es va separar i va decidir desfer-se de mi. Abans d'arribar a la protectora, em va tenir un senyor, pero d'aquesta vivència només recordo tenir por i no entendre res del que em passava.
Llavors, vaig arribar a la protectora. Tot eren cares noves que em deien que estava prim però que era molt maco. Em van fer una altra promesa: trobar-me una llar definitiva on sí m'estimin per tota la vida. Ja fa uns mesos d'aquesta promesa i jo continuo esperant al refugi. Les meves cuidadores diuen que ara tinc un caràcter més alegre que el que tenia quan vaig arribar. També diuen que ja no sóc tan desconfiat i que tinc un cor lleial com pocs. Sé que puc confiar en aquestes persones que em parlen honestament i cada dia que passo al refugi tinc la esperança que arribi la meva promesa, una família que em vulgui adoptar. No demano molt i ho dono tot a canvi.
Si vols conèixer al Taison, si creus que pots ser tu qui li ofereixi una segona oportunitat pots trucar al 606.16.32.16.
Gràcies... El TAISON S'HO MEREIX!

No hay comentarios: