ÀLBUM DE FOTOS DELS GOSSETS DEL REFUGI EN ADOPCIÓ:

Vols adoptar un gos? Mira aquest àlbum amb les fotos dels gossos que hi ha al refugi esperant trobar una llar:

5 mar 2014

Notícies del LIU!

L'Alba, adoptant del LIU ens envía aquest missatge tan bonic. Moltes gràcies per haver adoptat i estimar-lo tant!
 
 
Hola noies!

Sòc l'Alba, fà ja aproximadament 3 mesos que tenim al LIU a casa. La veritat es que estem encantadísimes amb ell. 
Aquesta tarda ha sigut el primer dia que l'he baixat al riu a correr per la gespa i ho ha disfrutat taaaant que m'ha confós per un arbre i s'em ha fet pipí a les cames!!! bueno... increíble!!!

Generalment es un gos molt dócil, educat, tranquilet, juganer i en fí... que us diré... el meu vincle amb ell tan i tan íntim que fins i tot me l'enduc amb mi a treballar. Lo que vé a ser inseparables (dormim plegats, treballem junts, sortim junts a tot arreu)... Es un vincle que mai havía tingut anteriorment amb els meus gossos (estimant-m'he a tots ells, pero cadascún a la seva manera). Si el deixo sol a casa amb la familia o ha de sortir amb algú que no soc jo no ho vol, es posa trist i es posa a plorar... Bueno ara el tinc al meu costadet escribint-vos...

Només agraïr-vos de tot cor l'oportunitat de deixar-me'l adoptar que... malgrat reconexier que hem feia por els seus problemes de visibilitat, m'ha enseñat que no necesita els ulls per veure, no l'he vist xocar dos vegades a la mateixa paret i s'ha endut alguna trompada, pero mai 2 vegades a la mateixa pedra. 

Resumint!!! Gracies!!! mil gracies!!! estic enamorada!!!

Una forta abraçada,

No hay comentarios: